2009. május 5., kedd

kezdetek 2009 év eleje óta


szóval a kezdetek úgy voltak, hogy már az előző mini eladása óta (2007 április 1) /még viccnek is rossz volt.... szóval azóta szerettem volna egy újabb minit,de nagyon so idő kellett ehhez hogy ez megvalósuljon,mert az előzővel tapasztalt nem mindennapi problémák (nem az autó hibája volt) miatt, nem volt kedvem egy minihez sem...

De idén tavasszal úgy éreztem, valami újra fog kezdődni, így elkezdtem a neten nézegetni (ne mintha évek óta nem néztem volna őket) az eladó autókat...

Újra egyre gyakrabban találkoztam, beszéltem régi minis barátaimmal, akikkel az elmúlt években sem szakadt meg a kapcsolat, csak ugy e aközös, a lelkesítő minike hiányzott a képből

S végül egy szép tavaszi mrciusi napon elmentem barátomhoz, Balázshoz és elmondtam neki, hogy szeretnék újra minis lenni, szeretnék újra egy ilyen kisautóval járni, szórakozni stb... Így kezdődött el ez a történet...

Első körben persze belföldi kocsik után néztünk,de március 23-án feltünt egy igen jó áru, bár jelenlegi állapotában nem járóképes mini a mobile24.hu oldalán! Rögtön telefont ragadtunk és leegyeztettük az autót, hog ymég azon a héten elhozzuk.....

innen folytatom a sztoryt a következő bekezdésemben majd...


e kis képecske volt a hirdetésben is látható róla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése