2009. június 9., kedd

Április végén begyorsulás....

Április 16-án folytattuk a Mini javítgatását...
Április végén begyorsultak a dolgok, a Minit már Balázzsal teljesen átvizsgáltuk, sőt április 24-én pénteken voltam Mozaik utcába és április 29-ére kaptam időpontot az egyedi műszaki vizsgára, szóval a Szepes próba rendszámával és Balázzsal valamint Gottfried Viktor barátunkkal együtt mentünk vizsgáztatni a Minit.
Ezen a 7-en mind 3 napot Balázsnál töltöttem, mert a múltkori teljes kárpittisztitás óta szellőzött a kocsi belseje, minden a helyére került, sőt Balázs tegnap a hátsó féket is megjavította, mert az abszolute nem működött, be volt rohadva.. szóval alakul a kocsi és mivel nyári autó lesz így valószinüleg mégis nem az esküvőn hanem már a születésnapomon le lesz leplezve a minike.. ha addig sikerült teljesen legalizálni...
Végül szerdán április 29-én a minit elvittük mozaik utcába vizsgára, egyedi műszaki vizsga, nem volt egyszerű.
Majd ezután sajnos 4 napig az autó összes papírja elveszett.. kerestem/kerestük égen-földön de az autó összes papírját elveszettnek hittük, már elkezdtem érdeklődni ilyenkor mi a teendő...
Ezek után a meglepetésnek szánt minimről itthon feleségem előtt le kellett rántanom a leplet.. hiszen ő egyáltalán nem értette 4 napja miért vagyok ingerült és hogy mit keresek égen földön...
Teljesen meglepődött, hogy ismét van egy minim és hogy ez a mini már végre az igazi.. valódi, szép, jó és lassan hazai papírjai is lesznek. ha el nem veszett volna minden papíron hozzá.
És ekkor jött az újabb csoda - újjászületés, hiszen kiderült az autó papírjait valahol az utcán megtalálta egy jóindulatú járókelő és Szüleim postaládájába bedobta miután az utcán összeszedte mindent... Azt hittem ilyne csak a mesékben történik meg,de nem, velünk is ez történt.. óriási mák volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése