2009. június 9., kedd

Csoda egy nap volt - a Mini felélesztése

A Mini még épp hogy csak megpihent a hazaérkezésből, máris elmentem Balázshoz, hogy felélesszük téli álmából. A művelethez szükségünk volt pár dologra. Vittem az autóhoz egy gyári vw akkut, egy korábbi autómból bontottam, amit feltöltöttünk. A töltés ideje alatts e punnyadtunk, volt kéznél másik akkumulátor és próbáltuk az autót indítani, ami meglepő módon nem volt reménytelen, bár balázs hamar észre vette nincs szikra.. de az elosztófedél apró alkatrészének cseréje után az autó motorja beindult. Fantasztikus volt az érzés... hiszen azt hittem talán egész napunk is rámehet erre a műveletre... ehelyett pár perc próbálkozás után az autó motorja életrekelt. Azt hittem ez valami csoda...
Ezzel párhuzamosan az autó kuplungját is ellenőrizte Balázs, ami mint kiderült annyira nem is vészes, hiszen csak szét volt kissé csúszva, alig 40 perc múlva már ültünk is be a minikébe és száguldottunk vele, első tiszteletköreit írtuk le már magyarországon....
Persze az első kört Balázsra bíztam, hátha kitörik a kereke vagy beáll a motor akkor tudjak kire mutogatni :) (csak vicc volt)
A második körben már én is mentem vele... csodálatos, úgy megy és olyan meseszép a hangja is... Fantasztikus egy nap volt... Asszem ekkor ezen a napon nagyon de nagyon sok minden megváltozott körülöttem.... Újra igazi minis lettem, egy müködő Kis Piros Traktor tulajdonosa..
Sőt ezt az eseményt meg is koronáztuk egy apró baráti koccintással is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése